Nagyon fontos a vállalkozás megismerése a logótervezés és logó készítés során. Minden iparágban vannak jól alkalmazható típusok, de előfordulnak olyanok is, amik egy egy adott területen működnek a legjobban. A legfontosabb cél, hogy egy olyan logót alkossunk együtt, VELED, ami bemutat téged azelőtt, hogy belépnél a szobába. Minden vállalkozás ki szeretne tűnni versenytársai közül, ezért fontos a piackutatás és az igényeid megfelelő felmérése. A munkához szükséges információt egy úgynevezett design BRIEF tartalmazza, melyet együtt állítunk össze. Erről részletesebben olvashatsz az erről szóló blogbejegyzésemben itt.
A logótípusokról pedig bővebben olvashatsz az alábbi linkre kattintva.
A logó tervezés és arculat kialakítás mindig egy moodboard elkészítésével kezdődik. Itt hangoljuk össze a TE elképzeléseidet az enyémekkel.
Hogy mi is az a moodboard, Serfőző Péter tökéletesen összefoglalja.
Az arculat tervezés több elemből áll. Egy kisvállalkozás arculatához tartoznak például a logó különböző változatai, a favicon, a színpaletta, az online és offline anyagokban használható betűtípusok, illetve a névjegykártya, csomagolás, szóróanyag, egyéb honlapra elkészített ikon, grafika. Ezeket többnyire két csomagra szokás bontani, kisarculat és nagyarculat.
A kisarculat nevezhető egy must-have típusnak, ami nélkül egy vállalkozás nem nagyon tud működni az online térben. Ezen alapul az összes social media felület és offline nyomdai termék. A nagyarculat már egy szintlépés, ebben már a termékek csomagolás és social media felület design elemek, bejegyzés tervek (Canva vagy Photoshop sablonok) szerepelnek.
Az alkotói folyamatot minden esetben egy személyes találkozással (abban az esetben, ha Agárd és Székesfehérvár környékén élsz) vagy egy online meetinggel kezdjük.
Az itt szereplő árak tájékoztató jellegűek! Pontos árajánlatért vedd fel velem a kapcsolatot!